Beer Game
Найбільш популярна бізнес-симуляція в світі! Використовується в провідних університетах світу
Управління ланцюгами постачання
SUPPLY CHAIN MANAGEMENT

Що таке "Beer Game"?
Гра базується на симуляції 4-х етапного ланцюга постачання товару (роздрібний продавець, оптовий продавець, регіональний дистриб'ютор і завод виробник). Кожен з етапів грається одним гравцем, але краще двома або трьома гравцями. Зазвичай в ланцюгу постачання в грі приймає участь 8-12 осіб, але може відбуватися декілька ігор одночасно.
Мета гри?
Мета кожної гри це виробництво та доставка певної кількості одиниць товару - плшок пива - від пивзаводу до кінцевого споживача. Товар проходить три етапи ланцюга постачання перед тим як його отримує кінцевий споживач на завершальному етапі. Цілі гравців прості - кожен з гравців (груп гравців) виконує замовлення на поставку товару - пляшок пива - мінімізуючи свої власні витрати.
Організаційні аспекти гри
Інформація щодо замовлень на постачання пива створює вхідний інформаційни потік (upstream), в той час як постачання товару формує вихідний товарний потік (downstream). Важливим організаційним аспектом виступають втрати часу на виконання операцій (часові лаги - delays), які в собі включають витрати часу на опрацювання замовлень та їх виконання на кожному етапі ланцюга постачання. Кожна операція постачання чи виробництва вимагатиме 2 раунда гри, перед тим як вони в кінцевому підсумку будуть поставлені на наступний етап ланцюга постачання.
Як грати в Beer Game?
Гра відбувається по раундам, кожен з яких симулює один робочий тиждень. Кожен гравець (група гравців) отримує бланки для фіксації своїх ходів (у паперовому або електронному форматах) та доадткові матеріали.
Використовуючи отримані матеріали всі гравці здійснюють такі операції у кожному раунді гри:
1. Отримують вхідне замовлення
2. Отримують вхідну поставку товару
3. Заносять інформацію до свого бланку операцій (ходів)
4. Здійснюють свою поставку / відправліють товар на наступний етап ланцюга постачання
5. Приймають рішення щодо обсягу свого власного замовлення
Вирішуючи, який обсяг замовити в кожному раунді, слід приймати до уваги фактичну можливість доступного замовлення товару в грі.
Які правила Beer Game?
1. Кожне замовлення товару має бути виконане або зразу (коли залишки товарів на певному етапі ланцюга постачання достатні) або у більш різдніх раундах гри
2. Запаси та зоборгованості у поставках зумовлюють витрати ресурсыв - кожна одиниця товару в залишках коштує 0,5 евро / тиждень, у той час як одиниця товару не поставлена у терміни - коштує 1 евро. Відповідно, ключова мета кожного гравця (групи гравців) мінімізувати власні витрати наскільки це можливо.
3. Таким чином, оптимальна стратегія гравців полягає у здійсненні свої операцій з мінімальними складськими залишками (запасами) і при уникненні "відкладених поставок" (заборгованостей у постачанні).
4. Усім гравцям заборонено спілкуватися між собою, для уникнення неконкурентноїх поведінки. Інформація передається між гравцями тільки в бланках замовлення товару. У грі повністю має бути відсутня інформація про залишки товару на кожному етапі ланцюга постачання. Тільки роздрібний продавець, який продає товар кінцевому споживачу має інформацію про зовнішній попит на товар.
Як формується попит на товар у грі?
Зовнішній попит на товар (пиво) є заздалегідь визначеним і не зазнає значних коливань. На початку гри, модератор визначає початкові запаси на кожному з етапів ланцюга постачання товару на рівні 15 одиниць, обсяг замовлення у 5 одиниць товару, а також обсяг товару у дорозі на рівні 5 одиниць. У процесі гри, роздрібний продавець отримує інформацію про ринковий попит від модератора гри (як кінцевого споживача).
Коливання попиту на товар дестабілізують ланцюг постачання і змінюють обсяги замовлень на кожному етапі.
шляхом до кращих бізнес-рішень
Beer Game дозволить зрозуміти найбільш суттєві аспекти побудови ефективних ланцюгів постачання, необхідність комунікації з партнерами, алгоритм формування замовлення товару та багато іншого!!!
Made on
Tilda